-
Proaktywne prowadzenie polityki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z wytycznymi Inwestora;
-
Współpraca z Kierownikiem Budowy we wdrażaniu i zarządzaniu systemem BHP na budowie;
-
Prowadzenie i zarządzanie wymaganą dokumentacją związaną z obszarem BHP;
-
Sporządzanie codziennych raportów;
-
Ścisła współpraca ze służbami BHP Inwestora;
-
Udział w dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
-
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej,
-
Opracowywanie i wprowadzanie programów podnoszących świadomość pracowników w zakresie BHP;
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP;
-
Realizacja pozostałych zadań wynikających z rozporządzenia z dnia 2 września 1997 r. Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub kierunkowe studia podyplomowe;
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej (min. 1 rok);
-
Praktyczna znajomość przepisów z zakresu BHP;
-
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel;
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
-
Odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
-
Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne;
-
Terminowość, odporność na stres;
-
Umiejętność pracy w zespole;
-
Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski.
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź umowę zlecenie;
-
Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego;
-
Uczestnictwo w innowacyjnych projektach;
-
Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i zakresu zadań;
-
Niezbędne narzędzia pracy;
-
Pracę w przyjaznym zespole.