Data ogłoszenia: 08.01.2018 r.
-
Proaktywne prowadzenie polityki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z wytycznymi Inwestora;
-
Współpraca z Kierownikiem Budowy we wdrażaniu i zarządzaniu systemem BHP na budowie;
-
Prowadzenie i zarządzanie wymaganą dokumentacją związaną z obszarem BHP;
-
Sporządzanie codziennych raportów;
-
Ścisła współpraca ze służbami BHP Inwestora;
-
Udział w dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
-
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej,
-
Opracowywanie i wprowadzanie programów podnoszących świadomość pracowników w zakresie BHP;
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP;
-
Realizacja pozostałych zadań wynikających z rozporządzenia z dnia 2 września 1997 r. Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub kierunkowe studia podyplomowe;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej (min. 1 rok);
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu BHP;
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne;
- Terminowość, odporność na stres;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź umowę zlecenie;
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego;
- Uczestnictwo w innowacyjnych projektach;
- Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i zakresu zadań;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Pracę w przyjaznym zespole.